כחול לבן: "נתניהו מבצע הפיכה"; הליכוד: "גלו אחריות והצטרפו"

    איתי גדסי 6 Comment on כחול לבן: "נתניהו מבצע הפיכה"; הליכוד: "גלו אחריות והצטרפו"
    צילום: פלאש 90
    16:20
    07.05.24
    איתי גדסי No Comments on רק ספין? דיווח: הרב שמואל אליהו יתמודד לרבנות הראשית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר האשמות החמורות שהטיחו בכחול לבן כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא מקיים הפיכה שלטונית, סיעת כחול לבן שלחה היום (שלישי) בקשה דחופה ליו"ר הכנסת, ח״כ יולי אדלשטיין, בדרישה לקיים מחר הצבעה במליאה על הקמת ועדה מסדרת, על מנת שזו תקים באופן מיידי ועדת כספים, ועדת חוץ וביטחון וכן ועדת בריאות לענייני הקורונה.

    בנוסף יו"ר כחול לבן בני גנץ האשים את הליכוד ואמר: "הליכוד, בשליחות נתניהו וח׳׳כ אדלשטיין, מנסים בכל מחיר למנוע את עבודת הכנסת. לא מספיק שהכנסת לא מתפקדת שנה שלמה, עכשיו הם גם רוצים שהכנסת החדשה לא תעשה את העבודה המינימלית הנדרשת בשעת משבר".

    לדבריו, "הם לא מאפשרים להקים את ועדת הכספים על מנת לקדם מהלכים שיסייעו בין השאר למי שנפגע מהמשבר, הם לא מאפשרים הקמת ועדת חוץ וביטחון לפיקוח על נושא המעקבים, הם לא מאפשרים הקמת ועדת קורונה שתסייע במאבק בנגיף ותפקח על פעולות הממשלה בנושא. צעדי הליכוד הם תקדים מסוכן לדמוקרטיה וניאבק בזה בכל הכוח" אמר גנץ.

    בליכוד השיבו לכחול לבן ואמרו, "בשעה שראש הממשלה נתניהו נאבק סביב השעון במגיפת הקורונה כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל, חברי הכנסת של כחול לבן וליברמן עסוקים בעסקנות פוליטית במטרה לבצע מחטף שלטוני באמצעות חקיקה אנטי דמוקרטית" האשימו בליכוד.

    "במקום לגלות אחריות לאומית ולהצטרף מייד לממשלת חירום, הם עסוקים בעסקנות פוליטית קטנונית בניגוד גמור להבטחותיהם לבוחריהם". בליכוד קראו לכחול לבן, "להיפגש עוד הערב כדי להקים את ועדות הכנסת בהסכמה".

    בכחול לבן הגיבו לליכוד ואמרו: "לאורך היום התקיימו פגישות ושיחות. בשורה התחתונה – נתניהו מונע מהכנסת לפעול למען האזרחים. זו הפיכה שלטונית".

     



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      הצביעות חוגגת
      אני לא חסיד של נתניהו אבל עם כל הכבוד גנץ די ניפחת לנו את הראש ביבי אמר ביבי עשה הנאשם ביבי די תתעלה על עצמך קצת ממלכתיות ממי שרואה את עצמו ראוי להיות ראש ממשלה מה גם שאתה ממש לא נשמע משכנע עם צעקת הגואלד.
      בנוסף מי שמנסה בפועל לבצע הפיכה שלטונית זה דוקה אתה וחברך בסיוע הרשימה המשותפת ובעזרת בית המשפט והפרקליטות בניגוד גמור לרצון העם .

    2. 4

      למה הם מביאים ליו"ר הכנסת דף מלוכלכך בקישקושים ["חתימות"] זה ממש לא יפה

    3. 3

      יאיר לפיד
      המסית הלאומי.
      תסתלק מהזירה שפל

    4. 2

      נמאס ממך אדם מושחת בזמן כזה שעם ישראל בצרות יש לךצזמן עוד להסית עד לאן אתה רוצה להגיע ממש רשעות לשמה

    5. 1

      יאיר לפיד ובני גנץ שפולטים מהפה כל דבר כמו תינוק בין אם זה הפכפך ובין אם זה גמגומי סרק,לפיד פרזיט שאפילו לא שירת בצבא,לא פלא שגנץ לא נאם בחודש הראשון…
      מאחל הצלחה לימין ולחרדים!!!